انگیزه برای ترک گلایه‌ها

۲۸ آبان ۱۴۰۲
گری رنارد
پورسا: زمانی که سیگار را ترک کردی یادت هست؟
گری: آری. بعد از دوازده سال سیگار کشیدن سخت بود، اما من انگیزه داشتم.من مرگ پدر و مادرم را در اثر سیگار کشیدن دیده بودم. پس از چهل سال نتوانستند ترکش کنند.پس من این کار را برای آن‌ها و برای خودم انجام دادم.
پورسا: انگیزهٔ تو برای ترک گلایه‌‌ها به همان اندازه برای زندگی واقعی تو مهم است که ترک سیگار برای بدنت اهمیت دارد.همه بدن‌ها در نهایت می‌میرند، اما زندگی واقعی تو در بهشت است - و همچنین می‌توانی در طول زندگی گذرای خود در اینجا به صلح و سرور برسی.این‌ها انگیزه‌های تو هستند.
آرتن: گاهی اوقات این انگیزه‌ها کافی به نظر نمی‌رسند.گری، اتفاقی که قرار است بیفتد این است که وقتی سعی می‌کنی ببخشی، گاهی اوقات می‌توانی ببخشی.با این حال، اگر واقعاً در تلاش برای انجام این دوره هستی، به همان اندازه با چیزهای زیادی روبرو خواهی شد که نمی‌خواهی ببخشی و نمی‌خواهی آن‌ها را ترک کنی.این‌گونه است که مقاومت و نفرت پنهان و ناخودآگاه تو نمایان می‌شود.این‌ها چیزهایی هستند که باید به آن‌ها نگاه کنی در حالی که نمی‌خواهی به آن‌ها نگاه کنی.اینکه این چیزها از چه چیزی ساخته شده‌اند را می‌توان با شناخت سیستم فکری نفس و طرح حمله آن درک کرد.
گری: متوجه شدم چیزهایی که نمی‌خواهم ببخشم، یا حتی از نزدیک به آن‌ها نگاه کنم، گناهان نهانی و نفرت‌های پنهانی هستند که دوره دربارهٔ آن‌ها صحبت می‌کند، که واقعاً نمادی هستند از اینکه من چگونه از خودم متنفرم، جز اینکه من آن‌ها را فرافکنی کرده‌ام، بنابراین به نظر می‌رسد آن‌ها در بیرون از من هستند.راه بخشیدن خودم و کمک به روح‌القدس برای تسلط بر ضمیر ناخودآگاهم، این است که این چیزها را با او کشف کنم و مشاهده کنم و به بخشیدن آن‌ها ادامه دهم.وقتی می‌گویم روح‌القدس بر ضمیر ناخودآگاه من تسلط خواهد یافت، به یاد می‌آورم که او واقعاً ‌خود من است، جز اینکه او خویشتن برتر من، یا مسیحا است، یا حتی می‌توانید بگویید او حقیقت است.
حدس می‌زنم چیزهای مادی و خواسته‌های دنیوی که نمی‌خواهم از آن‌ها دست بکشم، بت‌های دروغینی هستند که واقعاً جایگزینی برای حقیقت هستند - تا آن‌ها را دنبال کنم یا پرستش کنم - و همچنین برای کمک به متقاعد کردن من که همه آن چیزها واقعی هستند.
ناپدید شدن جهان
گری رنارد
دوره‌ای در معجزات

استفاده از مطالب فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.