دوره‌ای در معجزات چیست؟

۱۴ فروردین ۱۴۰۱
دیوید هافمایستر
«دوره‌ای در معجزات» یک برنامه عصر مدرن برای شفای ذهن، حذف همه قضاوت‌ها، یادگیری اعتماد به خود برتر یا روح‌القدس... بصیرت، و رسیدن به یک آرامش ذهنی بسیار پایدار و ثابت است.این دوره یک «متن» دارد که تئوری کلی است.و دارای یک «درسنامه» برای دانشجویان است که کاربرد عملی دارد.فرصتی برای انجام اصول دوره به صورت عملی در زندگی روزمره، هر روز، تا زمانی که درسنامه را انجام می‌دهید.و سپس یک «کتابچه آموزگاران» دارد برای کسانی که واقعاً به نحوی بسیار عمیق وارد این موضوع می‌شوند و مایلند آنچه که می‌آموزند را آموزش دهند و این صلح و این حضور را گسترش دهند.
پرسش‌ها و چیزهایی مانند نکات ظریف وجود دارند که آموزگاران در ورود به این حالت با آن‌ها روبرو می‌شوند.بنابراین یک ابزار بسیار کاربردی برای بیداری است.و این دوره فقط یک شکل از برنامه درسی جهانی است.شکل‌های زیادی وجود دارند.اما برخی از کسانی که سنت یهودی‌-مسیحی را پشت سر گذاشته‌اند را، در منظم کردن مسائل یاری می‌دهد و یک حس وضوح را به همراه دارد.
برای کسانی که روان‌شناسی می‌خوانند یا سابقه آموزش دارند، فکر می‌کنم این دوره روش آسانی است که به این برنامه درسی ژرف‌تر، با استفاده از آن اصطلاحات تکیه کنند.اوه، این دوره درست مسیر زندگی من را از حالت آشفتگی و سرگشتگی و به نوعی تنها و افسرده به حالت خلسه و سعادت و این طنین شادی و سرور تغییر داد.بنابراین تأثیر عظیمی بر زندگی من داشته است.من حتی نمی‌توانم زندگی خود را بدون آن تصور کنم.من اکنون لزوما از این کتاب استفاده نمی‌کنم.
چون تمام هدف کتاب، برقراری ارتباط با آموزگار درونی بود.و هنگامی که این کار انجام شد، می‌توان گفت که «دوره» را درونی کرده‌اید.و هنوز هم هر روز با درس‌های خود پیش می‌روید.تنها درسی از بخشایش و درسی از صلح کامل.این‌گونه است که تأثیر عظیمی بر زندگی من داشته است.
من عینا از این کتاب و واقعاً برای حضوری که این کتاب را به ارمغان آورد، که هر روز راهنمایی و هدایت می‌کند، بسیار سپاسگزارم.
دوره‌ای در معجزات

استفاده از مطالب فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.