دورهای در معجزات | ۱ اسفند ۱۴۰۲
۱ اسفند ۱۴۰۲
دورهای در معجزات
اکنون باید بیاموزی که تنها صبر بینهایت اثرات فوری ایجاد میکند.این روشی است که در آن، زمان با ابدیت مبادله میشود.صبر بینهایت عشق بینهایت را فرا میخواند، و با ایجاد نتایج در حال حاضر زمان را غیر ضروری میسازد.ما بارها گفتهایم که زمان یک وسیله یادگیری است که هنگامی که دیگر مفید نباشد برچیده میشود.روحالقدس، که برای خداوند در زمان سخن میگوید، نیز میداند که زمان بیمعنی است.او هر لحظهای از زمان که میگذرد این را به تو یادآوری میکند، زیرا وظیفه ویژه او این است که تو را به ابدیت بازگرداند و بماند تا آفرینشهای تو را در آنجا برکت دهد.او تنها برکتی است که تو واقعاً میتوانی بدهی، زیرا او واقعاً متبرک است.از آنجا که خداوند او را آزادانه به تو عطا کرده است، باید همانطور که او را دریافت کردی او را بدهی.
دورهای در معجزات | ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
دورهای در معجزات
نیازی نیست بترسی که دادگاه عالی تو را محکوم کند.آن صرفاً پرونده علیه تو را رد خواهد کرد.هیچ پروندهای برای فرزند خداوند نمیتواند وجود داشته باشد و هر شهادتی بر تقصیر در آفرینشهای خداوند، شهادتی غیرحقیقی بر علیه خود خداوند است.هر آنچه که باور داری را باخرسندی در برابر دادگاه عالی خود خداوند قرار بده، زیرا آن برای او صحبت میکند و بنابراین حقیقت را بیان میکند.این دادگاه پرونده علیه تو را رد خواهد کرد، هر چند هم که آن را با دقت فراهم کرده باشی.پرونده ممکن است شکستناپذیر باشد، اما برای خداوند شکستناپذیر نیست.روحالقدس آن را نخواهد شنید، زیرا او تنها میتواند شهادت حقیقی بدهد.حکم او همیشه این خواهد بود که «ملکوت از آن تو است»، زیرا او به تو داده شد تا آنچه که هستی را به تو یادآوری کند.
دورهای در معجزات | ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
۲۸ بهمن ۱۴۰۲
دورهای در معجزات
تو از ارادهٔ خداوند میترسی زیرا ذهنت را، که او در همانندی با ذهن خودش آفرید، برای کژآفرینی استفاده کردهای.ذهن تنها زمانی میتواند کژ بیافریند که باور داشته باشد که آزاد نیست.یک ذهن «حبس شده» آزاد نیست زیرا توسط خودش تسخیر شده، یا عقب مانده است.بنابراین محدود است، و اراده آزاد نیست تا خود را اثبات کند.یکی بودن یعنی از یک ذهن یا اراده بودن.هنگامی که ارادهٔ فرزندی و پدر یکی باشد، توافق کامل آنها بهشت است.
دورهای در معجزات | ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
۲۵ بهمن ۱۴۰۲
دورهای در معجزات
هنگامی که به کاری که کسی انجام میدهد اعتماد نداری، به این باور داری که او در ذهن درستاندیش خود نیست.این به سختی یک چارچوب مرجع مبتنی بر معجزه است.همچنین تأثیر فاجعهبار انکار قدرت معجزه را به همراه دارد.معجزه همه چیز را همانگونه که هست ادراک میکند.اگر چیزی جز حقیقت وجود ندارد، دیدِ درستاندیش نمیتواند چیزی جز کمال ببیند.من گفتهام که تنها آنچه خداوند میآفریند یا تو با همان اراده میآفرینی وجود واقعی دارد.پس، این، تنها چیزی است که معصومان میتوانند ببینند.آنها از ادراک تحریف شده رنج نمیبرند.
دورهای در معجزات | ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
۲۴ بهمن ۱۴۰۲
دورهای در معجزات
معصومیت یک صفت جزئی نیست.تا زمانی که کلی نباشد واقعی نیست.آنانی که بطور جزئی معصوم هستند در مواقعی ممکن است کاملاً نابخرد باشند.تا زمانی که معصومیت آنها به یک دیدگاه با کاربرد جهانی تبدیل نشود تبدیل به خرد نمیشود.ادراک معصومانه یا حقیقی به این معنی است که تو هرگز اشتباه ادراک نمیکنی و همیشه به درستی میبینی.به بیان سادهتر، به این معنی است که تو هرگز چیزی را که وجود ندارد نمیبینی و همیشه آنچه را میبینی که وجود دارد.